


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
25/03/2014
25 березня 2014 року на базі опорних шкіл Степівського, Ковалівського, Радсадівського, Кир′яківського, Комсомольського освітніх шкіл проведено педагогічний консиліум – традиційний методично-педагогічний захід, на якому освітяни району розглядали шляхи підвищення ефективності профільного навчання в навчальних закладах шляхом вивчення кращого досвіду щодо вибору, впровадження та реалізації моделей організації профільного навчання та допрофільної підготовки учнів.
Учасниками педагогічного консиліуму були представники всіх суб′єктів освітнього округу:
На педагогічному консиліумі Комсомольського освітнього округу на базі Кривобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів з метою вивчення досвіду роботи по впровадженню профільного навчання були присутні директори шкіл області.
Завідуюча районним методичним кабінетом Віннійчук Л.І. презентувала досвід роботи районного методичного кабінету з питання створення інноваційної моделі професійного розвитку педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл району.
Жвавий інтерес викликало питання «Спільна діяльність ЗНЗ і позашкільних навчальних закладів в рамках освітнього округу у формуванні творчих здібностей учнів та підвищенні професійної компетентності вчителя», яке висвітлили заступник директора Кривобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Запорожець та вчитель Вербицька З.В.
На педагогічному консиліумі Степівського освітнього округу директор опорної Степівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Погорєлова Л.Є та вчитель Ордеха С.Ю. ознайомили присутніх з ефективними сучасними формами організації профільного навчання та допрофільної підготовки учнів у школі.
Методист районного методичного кабінету Завгородня О.А. презентувала Концепцію профільного навчання в старшій школі (нова редакція), затверджену наказом МОН України від 21 жовтня 2013 року № 1456 «Про затвердження Концепції профільного навчання в старшій школі».
Головний спеціаліст Миколаївського районного центру зайнятості Хохлова І.О. зазначила, що спільна робота центру зайнятості і закладів освіти району допомагає випускникам шкіл обрати вірний професійний шлях. Запропоновані нові сучасні форми роботи із старшокласниками: тестування, індивідуальні консультації, профорієнтаційні тренінги. Інноваційним елементом в роботі служби зайнятості стало запровадження навчання громадян віком старше 45 років, які мають професійно-технічну або вищу освіту та страховий стаж не менше 15 років.
Учасники педагогічного консиліуму Кир′яківського освітнього округу обговорили кроки подальшої співпраці з Надбузьким аграрним ліцеєм, який є основною базою для отримання робітничих професій випускниками шкіл району. Викладач ліцею Кононюк Г.П. підготувала презентацію про ліцей, в якому створені всі умови для здобуття якісної загальної та професійної освіти.
Із широким використанням інноваційних технологій висвітлювалися питання впровадження профільного навчання в Радсадівському освітньому окрузі на базі Кіровської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Заступник директора з виховної роботи Саваріна І.Д. проаналізувала роль позакласної та позашкільної роботи на професійне самовизначення випускників. Викладачі Миколаївського національного аграрного університету Пилипенко Т.В. та Миколаївського національного університету імені В.Сухомлинського Ландір М.А. запропонували продовжувати системну співпрацю навчальних закладів району із вузами, що допоможе учням та їх батькам зорієнтуватися в світі професій.
На базі Трихатської ЗОШ І-ІІІ ступенів учасники педагогічного консиліуму Ковалівського освітнього округу презентували заняття курсів варіативної складової навчальних планів, шкільні психологи провели психолого-педагогічний тренінг «Формування готовності педагогічних працівників до впровадження профільної освіти».
Результатом роботи педагогічного форуму в освітніх округах є вироблення рекомендацій щодо поліпшення умов для забезпечення рівного доступу до якісної профільної освіти в районі. Всі випускники шкіл району, хто бажає навчатися у вищому навчальному закладі, визначилися з подальшим навчанням, зареєстровані для проходження зовнішнього незалежного оцінювання.інших — проводяться зустрічі з викладачами училищ, технікумів, відкриті двері районного центру зайнятості для отримання порад, консультацій; працюють шкільні психологи з питань визначення профільних інтересів, життєвих планів учнів.
2014 рік орієнтований на впровадження якісного профільного навчання, вивчення Концепції профільного навчання в старшій школі (нова редакція), підготовку керівних кадрів до запровадження мережевих форм організації профільного навчання на основі методів стратегічного менеджменту, адже всі випускники шкіл мають знайти свій щасливий життєвий і професійний шляхи.