Миколаївський район » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Регуляторна діяльність УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 Оголошення

Новини

Електронна черга

04/06/2021

Протягом травня місяця 2021 року Управлінням цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Миколаївської районної державної адміністрації, було проведено моніторинг використання сервісу «електронна черга» на території громад Миколаївського району. Не зважаючи, що сьогодні електронна черга є сучасним програмно-апаратним комплексом для управління потоками відвідувачів, контролю черг, організації обслуговування та розподілу відвідувачів у комерційних та державних установах, на території наших територіальних громад показник використання даного сервісу дуже низький.

Ця система з одного боку вирішує завдання управління чергами та розподілу навантажень на персонал для самих установ і організацій, які її впроваджують, а з іншого боку – покращує сервіс для їх відвідувачів. Система електронної черги дозволяє записуватися в чергу через Інтернет, що дозволяє скоротити час очікування в черзі громадянам. Перший етап розвитку електронного урядування в Україні  відбувся у 2011–2012 рр., коли передбачалось розробити необхідну нормативно-правову та нормативно-технічну базу для надання послуг в електронній формі, створення функціонуючих вебсайтів, Національного реєстру електронних інформаційних ресурсів з метою надання органами державної влади послуг споживачам через мережу Інтернет. Далі тривало залучення громадських організацій до управління державними процесами, освоєння новітніх технологій органами державної влади та місцевого самоврядування.

Електронна черга має безліч переваг для власників організацій та їх відвідувачів.. Ця система стає все більш популярною в Україні. Вона має допомогти уникнути живої черги людей, зменшить рівень корупції, а також підвищить ефективність роботи персоналу.

Ось деякі переваги електронної черги для організації:

– запис громадян через мережу Інтернет;

– визначає кількість відвідувачів на день;

– моніторинг запитів;

– визначає час обслуговування, час очікування клієнта;

– кількість клієнтів яка припадає на одного працівника;

– підвищення рівня сервісу.

А також це досить непогані переваги для користувачів:

– запланований візит завчасно;

– якісний сервіс робить очікування спокійним і корисним;

– Індивідуальний підбір пріоритетів при реєстрації.

Не виходячи з дому, люди можуть зареєструватись та ознайомитись з необхідною інформацією, щодо послуг та необхідних документів для отримання певної послуги, та прийти у зручний для них час.

 В Україні, зареєструвавшись через електронну чергу, сьогодні можна отримати такі послуги:

– оформлення паспорта громадянина України.

– оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон

– реєстрація в дошкільні навчальні заклади.

– реєстрація на прийом до мера міста.

– реєстрація на прийом до лікаря.

– подання житлової субсидії.

– реєстрація у візових центрах та консульських установах для отримання візи.

Електронна система спрощує життя, та  враховуючи недостатній рівень доступу населення до комп’ютерного обладнання, а також інформованості про електронні послуги спричиняє низький попит на електронні послуги, та досить часто спричиняє конфлікти між людьми. Тому хотілося б, щоб наші територіальні громади більше звернули увагу на це питання, та почали впроваджувати сервіс «електронна черга» на території своїх громад, що дасть можливість покращити не лише їхню роботу, а й налагодити співпрацю між владою та громадянами.

Всі новини →