


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
27/04/2017
Час і ситуація на ринку праці вносять свої корективи в ті процеси, які довгий час були сталими і звичними. Одне з сучасних проявів - поява численних форматів резюме для пошуку роботи в противагу традиційному біографічному, яким всі ми користувалися багато років. Щодо пошуку роботи, то однією з нових технік пошуку роботи є соціальний проект «Пошук роботи» відеоматеріали.
Зазначеним темам присвячено ряд профінформаційних семінарів, що проводяться в Миколаївському центрі зайнятості для безробітних. Один з таких семінарів було проведено 25 квітня 2017 року.
В чому суть нових технік:
1. При пошуку роботи вибір конкретного формату резюме повинен визначатися не тільки бажаннями і вміннями самого кандидата, але в першу чергу залежати від його цілей, професійного досвіду, сфери діяльності та вимог роботодавця.
Розглянемо найпопулярніші і найбільш відомі види резюме:
ХРОНОЛОГІЧНЕ РЕЗЮМЕ: У ньому в зворотній послідовності перераховані місця роботи кандидата з зазначенням організацій, займаних позицій і обов'язків. Крім того, обов'язковими розділами даного документа є: освіта, професійні навички, особисті і контактні дані людини.
ФУНКЦІОНАЛЬНЕ РЕЗЮМЕ. Цей формат передбачає перенесення акценту з досвіду здобувача на його професійні якості, навички, досягнення і потенціал
На відміну від попереднього варіанту резюме, функціональне не дає повного уявлення про кар'єру здобувача, тому підходить далеко не у всіх випадках і не дуже вітається HR-фахівцями.
КОМБІНОВАНЕ РЕЗЮМЕ. Цей вид документа будується на базі двох попередніх і містить характерні риси обох. В даному форматі резюме дається велика свобода для імпровізації: розділи розміщуються в довільній послідовності в залежності від того, як необхідно розставити акценти. Комбіноване резюме - найбільш повна версія документа, що дає уявлення як про трудову біографію і досягненнях, так і в цілому про кваліфікацію здобувача.
ВІДЕО-РЕЗЮМЕ. Сучасний вид само презентації, який активно набирає популярність. Зазвичай представлений в форматі відеоролика, в якому здобувач розповідає про себе. На відміну від всіх інших типів резюме дозволяє бачити і чути живу людину, а не читати про неї.
Даний вид резюме або розміщується на спеціальному інтернет-ресурсі, посилання на який надсилається роботодавцю, або відправляється вкладеним файлом в листі.
РЕЗЮМЕ-ІНФОГРАФІКА - це, мабуть, найоригінальніший і креативний вид сучасного резюме. Воно відрізняється від стандартних текстових варіантів тим, що інформація в ньому відображена у вигляді картинок або схем, які супроводжуються словесними коментарями. Даний формат відрізняється простотою, наочністю і легкістю сприйняття інформації.
2. З метою підвищення якості інформаційно-консультативних послуг, пов’язаних з працевлаштуванням, ефективного ознайомлення шукачів роботи з сучасними методами пошуку роботи запущено 24-х серійний соціальний проект «Пошук роботи», який в доступній формі надає корисні поради та покрокову інструкцію з працевлаштування.
Миколаївським ЦЗ при проведенні профорієнтаційних семінарів застосовується демонстрація серіалу. Також зазначений відеоматеріал транслюється для відвідувачів в залі ЦЗ.
На закінчення хочеться відзначити, що частіше за все вибір відповідного виду резюме залишається за кандидатом. Або, в разі сумнівів, завжди можна звернутися за порадою до професіоналів - кар'єрного консультанта, спеціаліста служби зайнятості, HR-фахівця
Успішних вам пошуків!
