


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
27/04/2017
До Державної служби зайнятості (Центрального апарату) через Урядову гарячу лінію, ЗМІ, соціальні мережі надходить інформація громадян з наріканням на організацію роботи базових центрів зайнятості, зокрема з питань реєстрації, призначення матеріального забезпечення на випадок безробіття та отримання соціальних послуг.
25 квітня 2017 року в Миколаївському РЦЗ було проведено навчання персоналу з обговоренням практичних позаштатних ситуацій, що можуть виникати у роботі фахівців центру зайнятості та пошуків шляхів їх безконфліктного вирішення. Нерідко наслідками таких випадків є конфліктні ситуації, які не сприяють ефективній співпраці клієнтів та фахівців центрів зайнятості.
У своєму виступі директор Миколаївського РЦЗ Олександр Ткачук зазначив, що з метою недопущення вищезазначених ситуацій має бути забезпечено:
- безумовне дотримання технологічних процедур обслуговування населення з урахуванням Регламенту роботи ЦЗ щодо задоволення потреб клієнтів;
- попередження випадків порушення законодавства про зайнятість населення;
- у разі виникнення провокаційних ситуацій за будь-яких умов зберігати доброзичливе ставлення до відвідувачів центру зайнятості та забезпечувати надання соціальних послуг під час обслуговування громадян відповідно до компетенції державної служби зайнятості.