


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
23/05/2016
Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, який 21 травня перебував з робочим візитом в Миколаївській області.
Він нагадав, що цьогоріч з державного бюджету виділено 19 млрд. грн., які направлять на ремонт українських доріг.
«Миколаївська область згідно з нашими розрахунками отримає півмільярда гривень на ремонт доріг, але вкрай важливо співфінансування з місцевих бюджетів. Той регіон, який дасть найбільше коштів в рамках співфінансування отримає більше коштів з державного бюджету. За нашою інформацією, Миколаївщина виділила декілька десятків мільйонів з місцевих бюджетів», - зазначив Міністр.
«Нажаль через погані дороги ми втрачаємо 4-5% ВВП щорічно, втрачає і Миколаївщина», - констатував Володимир Омелян.
Він проінформував, що 100 млн. грн., які були заплановані на ремонт дороги Н-11 «Миколаїв-Дніпропетровськ», вже виділені та розпочато всі процедури.
Разом з головою облдержадміністрації Вадимом Меріковим, народними депутатами України, керівництвом Служби автомобільних доріг та Укртрансбезпеки міністр ознайомився з роботою вагового комплексу, який функціонує на трасі Р-06 «Ульянівка-Миколаїв».
«Ми робимо все можливе, щоб перевантажені авто не виходили на українські траси. Декілька років відсутності тотального контролю призвело до того, що південь та центральна частина України повністю зруйновані вантажним транспортом, який порушував допустимі норми, а це 40 тон на один автомобіль», – зазначив міністр.
Він подякував представникам Укртрасбезпеки, народним депутатам, представникам громадськості, які включилися в процес функціонування вагових.
.jpg)
«Кожен займається своєю роботою, але разом вирішуємо велику проблему. Ми розуміємо, що без належного контролю будівництво чи відновлення доріг не буде ефективним: «гроші на вітер». Ми розпочинаємо масштабну програму розвантаження українських доріг, реконструкції та будівництва нових. Так робили наші європейські сусіди - спершу запроваджували ваговий контроль, далі займалися будівництвом на пріоритетних магістралях».
Він висловив сподівання, що цього року буде прийнятий Закон про дорожній фонд, про децентралізацію Укравтодору. «Це архіважливі речі для дорожньої галузі України».
В свою чергу голова облдержадміністрації Вадим Меріков зазначив: «Вагові комплекси – важливий інструмент для збереження доріг. Разом зі співробітниками Укртрансбезпеки активно працюють представники поліції. Скоординовано дії для патрулювання, адже зараз «спритні водії», дізнавшись про вагові шукають об’їзді шляхи. Вдячний активістам, представникам ЗМІ, народним обранцям – тільки разом збережемо, побудуємо, відремонтуємо дороги півдня України».
До кінця року планується закупити 70 мобільних контрольних вагових комплексів, аби охопити ваговими всю Україну