


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
28/01/2016
28 січня заступник голови облдержадміністрації Оксана Янішевська зустрілася з представниками Міжнародного Торгового Центру – агентства технічного співробітництва ООН і ВТО Оленою Бутримовою та Арменом Заргаряном.
Зазначимо, це вже друга зустріч з представниками Центру. Сьогодні вони повідомили, що Агентство розпочинає 4-х річний проект в південних областях України (Херсонська, Миколаївська, Одеська). Головна мета проекту – вихід українських підприємств малого та середнього бізнесу у плодоовочевій сфері на міжнародний рівень. Проект фінансується Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва та розвитку (SIDA) та Міжнародним торговим центром (ITC). За попередніми даними сума фінансування складатиме більше 2,8 млн. доларів.
(3).jpg)
Оксана Янішевська подякувала, за те що Миколаївська область включена в такий проект: «Перш за все – це підтримка малого та середнього бізнесу, це те, що потрібно Україні в цілому і нашій області зокрема. Ми зі свого боку – готові надавати всіляку підтримку для його реалізації, і сподіваємося, що така спільна роботу принесе позитивні результати».
Вона зазначила, що Миколаївщина – це і агропромисловий і морегосподарський комплекс, і логістичне сполучення. Всі ці фактори дадуть можливість успішно реалізовувати проект.
«Сьогодні ринки експорту змінюють свою географію, для України активно відкриваються європейські. Дуже важливо допомогти підприємцям вийти на ці ринки: правильно подати та продати продукцію. Вихід на нові ринки – ця шлях до розвитку економіки», – сказала Оксана Янішевська.
За словами начальника відділу по Східній Європі та Центральній Азії Міжнародного Торгового Центру Олени Бутримової, проект має декілька етапів. До червня поточного року розроблятиметься дорожня карта, заплановано створити фронт-офіси у регіонах. В рамках проекту будуть проводитися семінари, тренінги, «круглі столи», а також надаватиметься допомога у підготовці виставок та презентацій продукції.
«У зв’язку з прийняттям нових Угод з ЄС важливо, щоб підприємства переходили у відповість до європейських стандартів. Головна наша мета – підвищити експорт та знайти нові ринки збуту», – розповіла Олена Бутримова.