


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
23/05/2015
23 травня заступник голови облдержадміністрації Оксана Янішевська взяла участь у засіданні круглого столу на тему «Розвиток курорту. Сучасні виклики», який проходив в Коблево. Захід був організований в рамках інформаційно-рекламного туру «Миколаївщина туристична. Сезон 2015», який з 22 по 25 травня проводився Асоціацією туристичного та оздоровчого бізнесу «Відродження» за підтримки Миколаївської облдержадміністрації.
У заході взяли участь радник з питань туризму Міністра економічного розвитку і торгівлі Іван Ліптуга, виконавчий директор Асоціації індустрії гостинності України Андрій Стефанович, голова Асоціації туристичного и оздоровчого бізнесу «Відродження» Тетяна Квасняк, завідующий сектором рекреації та туризму Регіональної торгово-промислової палати Віктор Чередніченко, голова громадської організації «Фонд оновлення села» Олександр Максименко, а також гості з 10 областей України — туроператори, турагенства, журналісти.
Під час презентації Оксана Янішевська розповіла присутнім основні напрямки роботи щодо розвитку туристичної галузі Миколаївшини. За її словами, першим з кроків роботи було створення Ради з питань розвитку туризму та рекреаційно-курортної діяльності, до якої були залученні представники різних галузей — освітяни, науковці, представники галузі культури, громадські діячі, представники бізнесу, для того, щоб проблемні питання можна було б вирішувати з різних боків.
Наступним кроком роботи Ради, за словами заступника голови облдержадміністрації, стала розробка брендінгу Миколаївщини:
«Для нас одне з основних завдань - це впізнаваність нашого регіону. Ми маємо величезний туристичний потенціал, але сьогодні нам потрібно зробити все для того, щоб турист приїхав у Миколаївську область і залишив тут свої кошти, і за це отримав комфортні умови відпочинку, добрий настрій, позитивні відгуки».
Оксана Янішевська додала, що Миколаївщина настільки багата туристичним продуктом, що важко одразу обрати єдиний логотип чи бренд області: «Символом краю може стати і тепле море, історичні місця, пам’ятки культури та багато чого іншого. Але хочеться символізувати все це в якийсь бренд, який був би дійсно впізнаваний і став візитівкою Миколаївської області».
Крім того, створено робочу групу з питань розробки обласної Програми розвитку туризму та курортів на 2016-2020 роки, проект якої вже представлено і найближчим часом планується презентація та прийняття даної програми, яка дасть можливість залучати кошти для розвитку туристичної галузі, як на обласному, так і на державному рівнях. Програма розроблена в контексті реалізації Стратегії розвитку Миколаївщини до 2020 року.
Ситуацію стосовно державного фінансування туристичної галузі прокоментував Іван Ліптуга, зазначивши, що наразі воно призупинене і бюджетних коштів не передбачено. Також він додав, що для «розкручування» місцевих курортів потрібно надати споживачу комплексний туристичний продукт. Втім, за його словами, немаловажливою є консолідація зусиль власників туристичного бізнесу, за для спільного «заманювання» туристів до зон відпочинку.
Андрій Стефанович відзначив, що головним для приморського регіону є набережна і для курорту Коблево це вкрай важливе питання. Також він звернув увагу на те, що першочерговим завданням для підвищення туристичної спроможності регіону є налагодження співпраці між підприємцями і владою.
В кінці зустрічі Оксана Янішевська подякувала всім за активну участь, та висловила надію того, що у всіх присутніх залишаться позитивні враження від візиту до Миколаївщини.