


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
07/04/2015
В умовах необхідності підвищення цін і тарифів на комунальні послуги Урядом поставлено першочергове завдання – забезпечити максимальний соціальний захист і підтримку вразливим категоріям населення. За цих умов Урядом прийнято постанову №106 від 28.02.2015, якою передбачено спрощення порядку отримання населенням субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу.
Жителі міста й області найближчим часом отримають у свої домівки бланки заяв про призначення житлової субсидії та декларацій про доходи і витрати. Крім цього, до кожного надійде детальна інструкція з їх заповнення та контактна інформація місцевих органів соціального захисту.
Після заповнення необхідних документів, запрошую звернутися до органів соціального захисту за місцем реєстрації та отримати адресну державну підтримку. Зазначу, що документи для призначення субсидії можна надіслати до місцевого управління соціального захисту населення поштою. У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють фахівці з соціальної роботи.
У 2014 році субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначено 26043 сім`ям, що становить 5,5% від загальної кількості сімей в області. Субсидій для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу призначено 8940 сім`ям.
Субсидія є безповоротною адресною допомогою. При її призначенні громадяни не беруть на себе зобов'язання щодо її повернення. Це принципово відрізняє субсидію від позик, кредитів та інших видів договірних зобов'язань, коли особа мусить повертати отримані на певних умовах кошти. Отримання субсидії не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.
Хочу запевнити, що в державному бюджеті закладено достатню кількість коштів, для забезпечення субсидіями всіх, хто в них потребує.
З повагою голова облдержадміністрації
Вадим Меріков