


| Головна | Новини | Регуляторна діяльність | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
24/11/2025
В Україні стартувала інформаційна кампанія “Краще запізнитися, ніж не доїхати” .
Її мета – нагадати водіям: безпечна швидкість рятує життя.
ГО Центр демократії та верховенства права спільно з партнерами створили серію візуалів.
Кампанія триватиме у листопаді–грудні та активно поширюватиметься в соцмережах.
Перевищення швидкості – одна з головних причин ДТП. Цього року на дорогах загинули майже 2,6 тисячі українців.
Кампанія “Краще запізнитись, ніж не доїхати” розроблена у партнерстві з комунікаційною агенцією pedan buro в рамках Кампанії “За безпечні дороги”. Партнером в розміщенні соціальної реклами в Києві став Octagon Outdoor, національний оператор зовнішньої реклами України.
Автори ґрунтуються на гіпотезі, що переважна більшість водіїв перевищують швидкість не зі злого наміру, а намагаючись надолужити власне запізнення чи встигнути до призначеного часу.
ЦЕДЕМ вирішив змінити цю модель поведінки, “дозволивши” водіям запізнюватися. Ключове повідомлення кампанії полягає в тому, що жодна робоча зустріч, сеанс у кіно чи приїзд у дитячий садок не варті ризику втрати власного життя чи життя дитини*.