Миколаївський район » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Регуляторна діяльність УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 Оголошення ПРЕСЦЕНТР

Новини

Навіщо потрібен цифровий етикет

28/10/2021

Сьогодні цифрова етика продовжує набувати нових складностей у міру розвитку технологій. Однак, все одно важливо розвивати оцінку їх поточного стану, оскільки це дозволяє користувачам формувати дискусію та робити обгрунтований вибір. У двох словах, цифрова етика – це норми, спрямовані на забезпечення автономності та гідності користувачів, які дотримуються в Інтернеті.
Сучасний темп життя та постійне спілкування з людьми в Інтернеті змінили правила ділового етикету. Отож пройдемося по основним моментам цифрового етикету.
Основою будь-якого спілкування —є повага:
У сучасному житті люди сходяться між собою набагато швидше. У першу чергу, нам потрібно ставитися до людини, з якою ми спілкуємося, з повагою. Повага починається з чотирьох факторів: пунктуальність, стриманість, тактовність та ввічливість.
- Пунктуальність вказує на те, що ви поважаєте людину. Запізнення на зустрічі не тільки заважають якісно виконувати роботу, а й демонструють, що на людину не можна покластися.
- У процесі спілкування не перебивайте співбесідника, не гарячкуйте та не викрикуйте. За емоціями ви можете не почути головного.
- Не вказуйте на людях на помилки ваших колег та ніколи не розповідайте широкому загалу про факапи вашої компанії.
- Запам’ятайте головне — дипломатичний не означає слабкий. Якщо ви дасте ввічливу відповідь людині, це не покаже вас зі слабкої сторони.
Як швидко відповідати на листи та повідомлення:
- На лист у пошті — до 2 днів.
- На повідомлення в месенджерах — до кінця робочого дня.
- Відписуйте на листи та повідомлення відразу, якщо бачите, що не зможете допомогти чи вирішити задачу.
- Перед тим, як почати ділову переписку з новою людиною, уточніть, де їй зручно спілкуватися.
Структура ділового листа:
- Назва листа має містити конкретну тему та/чи вказувати на всіх учасників спілкування.
- Привітання має займати один рядок. Звертайтеся до людини на ім’я, а якщо пишете вперше, то на Ви, незважаючи на вік та статус співбесідника.
- У вступі розкажіть, хто ви, чим займаєтеся та чому пишете цій людині.
- Далі викладіть суть вашого питання, без води, зайвих підтекстів та натяків.
- Задайте питання — що ви хочете від людини і чому вона повинна це виконати. Якщо у вас в одному листі декілька адресатів, зверніться до кожного по імені та виділіть їх імена жирним.
- У фіналі вкажіть строки, дедлайни чи ваші висновки
- Не використовуйте у своїх ділових листах маніпуляції типу “Дякую за оперативну відповідь”, “Наперед вдячна”. Ніколи не пишіть “Дякую” до того, як вам допомогли.
Правильний підпис
- Правильний підпис включає в себе такі пункти: Best (подяка), Ім’я Прізвище, посада, компанія, контакт (телефон, пошта), лого.
Телефонні розмови
- Не можна дзвонити, якщо людина просила писати.
- Робіть дзвінки винятково в робочий час з 9 до 19.
- Перш ніж перейти до справи, нагадайте людині, хто ви і коли ви бачилися раніше.
Не намагайтеся перевести людину в зручний вам месенджер.
Поважайте особистий простір кожного!

Таким чином, цифрова етика передбачає, як повинні поводитися дві особи, що спілкуються в Інтернеті, 

Всі новини →