


| Головна | Новини | Цивільний захист населення району | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР | ВЕТЕРАНАМ | Інформація для користувачів з вадами зору |
14/07/2014
14 липня 2014 року в засіданні штабу взяли участь:
голова райдержадміністрації Воробйова Алла Володимирівна; Бродецький О.О. (перший заступник голови райдержадміністрації); Іванова О.О. (заступник голови районної державної адміністрації), Фесенко О.В. (заступник начальника Миколаївського РВ УМВС України в Миколаївській області – начальник міліції громадської безпеки), Кравченко М. М. (начальник Миколаївського районного сектора Головного управління ДСНС України в Миколаївській області), Шамовський О. Б. (завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації), Савов Андрій Володимирович (наступник начальника філії ПАТ «Миколаївобленерго» в Миколаївському районі); Кутовой І.Б. (завідувач сектору цивільного захисту населення).
.jpg)
Відкрила засідання штабу голова райдержадміністрації Воробйова Алла Володимирівна та ознайомила з нагальним питанням, яке було озвучено головою облдержадміністрації та начальником Управління служби безпеки України в Миколаївській області на закритому засіданні, щодо переліку небезпечних об’єктів державного значення.
На засіданні штабу розглядались важливі питання першочергових дій персоналу і посадових осіб установ, підприємств та організацій Миколаївського району у разі загрози виникнення терористичних або диверсійних дій, а саме:
1. Заходи попереджувального характеру.
2. Дії при виявленні на об'єкті підозрілого предмета, схожого на вибуховий пристрій.
3. Дії при надходженні погрози по телефону.
4. Дії при надходженні погрози в письмовій формі.
6. Захоплення заручників.
7. Одержання сигналу про евакуацію.
Додатково обговорювалось питання щодо уточнення переліку потенційно-небезпечних об’єктів розташованих на території Миколаївського району.
Надано доручення голови штабу про доведення даної інформації серед селищного, сільських голів та керівників підприємств, установ і організацій району.