Новини
Як зареєструватися в службі зайнятості через портал державних послуг «Дія»
10/12/2021
Державні послуги онлайн – це швидко та зручно. У зв’язку з карантином та стрімким зростанням безробіття Міністерство цифрової трансформації України розробило онлайн послугу «Допомога по безробіттю».
Онлайн-портал «Дія» надає можливість спростити процедуру звернення безробітних до центрів зайнятості для реєстрації і призначення допомоги по безробіттю.
Отож розглянемо покрокові дії:
- зайдіть на портал «Дія». Вам знадобиться електронний підпис. Якщо у вас його немає, потрібно звернутися до центру сертифікації ключів, або безкоштовно оформлює Інформаційно довідковий департамент ДПС, МВС, та Приват Банк. Електронний ключ до підпису радимо зберігати на флешці.
- далі потрібно зареєструватися у кабінеті громадянина за допомогою електронного
підпису
- уважно перевірте коректність особистих даних у профілі користувача;
- на сайті Державних послуг Дія. оберіть послугу «Допомога по безробіттю»
- тепер потрібно заповнити заяву, відповідаючи на питання в анкеті;
- Оберіть зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.
- Введіть свій номер соціального рахунку та обріть періодичність отримання виплат допомоги по безробіттю. Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та повідомте про це кар’єрного радника.
Якщо ви маєте рахунок у банку, на який здійснюється зарахування заробітної плати, стипендії, пенсії або інших соціальних виплат, відкривати окремий рахунок не потрібно.
- завантажте необхідні документи: паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, трудову книжку (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості), документ про освіту;
Зробіть фото- мобільним телефоном чи сканкопії документів, необхідних для реєстрації,
заархівуйте документи в єдиний файл. Відправте на комп’ютер через електронну пошту чи додаток Вайбер, і вже тепер можна завантажити в Дію.
- перевірте сформовані заяви, поставте електронний підпис (КЕП).
Ну ось ніби і все, статус розгляду заяви можна буде перевірити у кабінеті громадянина. Також результат розгляду заяви буде відображено у вашому кабінеті та направлено на електронну пошту, або надіслано на телефон у вигляді смс.
Після отримання статусу безробітного, з вами зв'яжеться кар’єрний радник центру зайнятості, з метою пошуку роботи для вас.
Управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Миколаївської районної державної адміністрації нагадує, що перш ніж подати заяву, у Вас має бути електронний підпис, електронна пошта та звичайно комп’ютер (ноутбук), через мобільний додаток поки що ця послуга недоступна. В разі питань можна зателефонувати головним спеціалістам управління: 0974044453, 0960646606, 0975829273.
Що ще важливо
Після отримання статусу безробітного клієнт служби зайнятості під час візитів до кар'єрного радника може використовувати такі цифрові документи:
- ID та закордонний паспорт;
- ідентифікаційний код;
- свідоцтво про народження дитини;
- водійське посвідчення.
Під час кожного відвідування центру зайнятості зареєстровані безробітні обов'язково мають приносити з собою оригінал трудової книжки.
Всі новини →