Головна | Новини | Регуляторна діяльність | УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 | Оголошення | ПРЕСЦЕНТР |
03/05/2024
Одним з пріорітетних напрямків роботи управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Миколаївської РВА є співпраця з ЦНАПами району.
Діяльність центрів надання адміністративних послуг спрямована на втілення у практику взаємовідносин органів влади та громадян за принципом «єдиного вікна», що дає можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
У громадах Миколаївської РВА працює 12 ЦНАПів, а саме: Новоодеський, Очаківський, Березанський, Воскресенський, Ольшанський, Коблівський, Куцурубський, Мішково-Погорілівський, Нечаянський, Радсадівський, Степівський та Костянтинівський.
Зазначені ЦНАПи сприяють швидкому доступу громадян до отримання адмінпослуг в зручних, комфортних умовах. Найбільш розповсюдженими і затребуваними послугами протягом І кварталу 2024 року були :
- реєстрація нерухомого майна у ДРРП – 10800 заяв;
- соціальні послуги – 2405 заяв;
- реєстрація/зміна місця проживання – 1834 заяви;
- надання довідок різного характеру – 1497 заяв.
Протягом кварталу були надані й багато інших послуг :
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців у ЄДР – 203 заяви;
- надання інформації з ДРРП – 200 заяв;
- ставлення на облік внутрішньо перемішених осіб – 261 заява;
- видача допомоги різним категоріям населення – 92 заяви;
- послуги по архітектурі – 31 заява;
- внесення даних про пошкоджене майно – 114 заяв;
- послуги служби у справах дітей – 116 заяв;
- земельні питання – 271 заява;
- послуги по програмі «Прихисток» - 640 заяв;
- та інші заяви.
Діяльність ЦНАПів та якісне надання послуг підтримується сталими надходження до місцевого бюджету шляхом сплати розміру адміністративних послуг за кожну заяву, хоча є безоплатні заяви або з невиправдано низькими розмірами плати.
Також, цифровізація відіграє ключову роль у наданні населенню державних послуг, спрощуючи та оптимізуючи взаємодію громадян з державними органами та органами місцевого самоврядування, налагоджує цифрову інфраструктуру, підвищує цифрову грамотність населення і сприяє вирішенню проблем людей. В Україні яскравим прикладом такої трансформації є додаток «Дія – новий вимір в державних послугах». «Дія» дозволяє громадянам України отримувати різноманітні державні послуги онлайн (реєстрація бізнесу, послуги по нерухомому майну, архітектурно-будівельна діяльність, допомога переселенцям, подача заяв на соціальні виплати тощо). Це не тільки значно економить час, але й підвищує прозорість взаємодій між громадянами та владою.