Mykolayiv » News
Головна News Regulating politics and entrepreneurship УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 Оголошення

News

Діяльність ЦНАПів Миколаївського району

03/05/2024

Одним з пріорітетних напрямків роботи управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Миколаївської РВА є співпраця з ЦНАПами району.

Діяльність центрів надання адміністративних послуг спрямована на втілення у практику взаємовідносин органів влади та громадян за принципом «єдиного вікна», що дає можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.

У громадах Миколаївської РВА працює 12 ЦНАПів, а саме: Новоодеський, Очаківський, Березанський, Воскресенський, Ольшанський, Коблівський, Куцурубський, Мішково-Погорілівський, Нечаянський, Радсадівський, Степівський та Костянтинівський.

Зазначені ЦНАПи сприяють швидкому доступу громадян до отримання адмінпослуг в зручних, комфортних умовах. Найбільш розповсюдженими і затребуваними послугами протягом І кварталу 2024 року були :

- реєстрація нерухомого майна у ДРРП – 10800 заяв;

- соціальні послуги – 2405 заяв;

- реєстрація/зміна місця проживання – 1834 заяви;

- надання довідок різного характеру – 1497 заяв.

Протягом кварталу були надані й багато інших послуг :

- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців у ЄДР – 203 заяви;

- надання інформації з ДРРП – 200 заяв;

- ставлення на облік внутрішньо перемішених осіб – 261 заява;

- видача допомоги різним категоріям населення – 92 заяви;

- послуги по архітектурі – 31 заява;

- внесення даних про пошкоджене майно – 114 заяв;

- послуги служби у справах дітей – 116 заяв;

- земельні питання – 271 заява;

- послуги по програмі «Прихисток» - 640 заяв;

- та інші заяви.

Діяльність ЦНАПів та якісне надання послуг підтримується сталими надходження до місцевого бюджету шляхом сплати розміру адміністративних послуг за кожну заяву, хоча є безоплатні заяви або з невиправдано низькими розмірами плати.

Також, цифровізація відіграє ключову роль у наданні населенню державних послуг, спрощуючи та оптимізуючи взаємодію громадян з державними органами та органами місцевого самоврядування, налагоджує цифрову інфраструктуру, підвищує цифрову грамотність населення і сприяє вирішенню проблем людей. В Україні яскравим прикладом такої трансформації є додаток «Дія – новий вимір в державних послугах». «Дія» дозволяє громадянам України отримувати різноманітні державні послуги онлайн (реєстрація бізнесу, послуги по нерухомому майну, архітектурно-будівельна діяльність, допомога переселенцям, подача заяв на соціальні виплати тощо). Це не тільки значно економить час, але й підвищує прозорість взаємодій між громадянами та владою.

Всі новини →