Николаевский район » Новости
Українська | Русский | English
Головна Новости Регуляторная деятельность УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 Оголошення ПРЕСЦЕНТР

Новости

Розширені можливості оформлення картки платника податків для українців, які виїжджають із ТОТ

19/07/2023

 Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН)) - це цифровий код, необхідний кожному платнику податків для обліку в фіскальних органах. Протягом усього життя, РНОКПП (ІПН) не змінюється (крім випадків пов'язаних з релігійними переконаннями). А після смерті платника податків реєстраційний номер втрачає актуальність і не може бути присвоєний комусь іншому. Дані, пов'язані з номером, зберігаються в архіві 75 років. 

З одного боку, РНОКПП (ІПН) полегшує діяльність фіскальної служби, з іншого боку, він корисний і самим громадянам. Крім податкової системи,
 
РНОКПП (ІПН) супроводжує людину в багатьох сферах діяльності, які передбачають соціальні, економічні та трудові відносини. 
Наприклад, він прискорює прийняття рішень по різним соціальним виплатам. Теоретично, можна взагалі не звертатися в податкову за реєстрацією себе, як платника податків, але без РНОКПП (ІПН) Ви не зможете придбати житло, отримати кредит або будь-які пільги, в тому числі, і виплати, чи то державна допомога, зарплата або пенсія. 
 
Наказами Міністерства фінансів України від 09.06.2023 № 305 та від 30.06.2023 № 356 розширено перелік документів, з якими фізична особа може звернутися до територіального органу Державної податкової служби України (ДПСУ) з метою отримання картки платника податків.  Запропоновані Мінфіном і ДПСУ новації покликані полегшити українцям процедуру отримання необхідних документів із Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
 
В тому числі нашим співвітчизникам, які виїжджають із ТОТ, не маючи документів, що підтверджують реєстрацію місця проживання/перебування на території, яка наразі знаходиться під тимчасовою окупацією.
 
Відтепер перелік документів, з якими фізичні особи можуть звернутися до територіальних органів ДПСУ для отримання картки платника податків, включає цифрові документи, які є аналогами паперових.
 
До таких цифрових документів належать: Е-свідоцтво про народження, Е-паспорт, Е-паспорт для виїзду за кордон, а також тимчасовий цифровий документ єДокумент, що посвідчує особу у період дії воєнного стану.
 
Крім того, для отримання картки платника податків громадяни України можуть надавати інформацію про:
 
задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування);
зареєстроване місце проживання ВПО (надається у разі реєстрації або декларування такою особою місця свого проживання без зняття з реєстрації свого попереднього місця проживання на ТОТ).
 
Бережіть себе та Україну!
 
Відбудовуємо Україну разом! 

Всі новини →