Миколаївський район » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Регуляторна діяльність УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 Оголошення

Новини

Роз’яснення щодо монетизації пільг на житлово-комунальні послуги

06/11/2019

З 01 жовтня цього року Кабінетом Міністрів України введено у дію механізм надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, який передбачає паралельне функціонування двох систем надання пільг у грошовій формі – готівкової і безготівкової.

З метою спільного обговорення нововведень в законодавстві та уникнення будь-якої соціальної напруги з даного приводу, сьогодні, 6 листопада, заступниками голови облдержадміністрації Валентином Гайдаржи та Олександром Трайтлі проведено спільну зустріч з представниками ветеранських організацій, органів соціального захисту населення та підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.

«Через певні технічні причини у жовтні не вдалося своєчасно нарахувати пільги частині громадян пільгової категорії. Однак люди у жодному разі не повинні хвилюватися через це тимчасове непорозуміння, адже ситуацію буде обов’язково виправлено вже цього місяця. Пільги ніхто не відміняв. Людям потрібно це донести. Тому я хочу закликати і органи соцзахисту, і підприємства-надавачів послуг провести активну роз’яснювальну роботу серед населення та довести до їх відома всю необхідну повну інформацію щодо нового механізму призначення пільг», - закликав присутніх Валентин Гайдаржи.

Як пояснила директор департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Оксана Єльчієва, пільги у безготівковій формі призначатимуться громадянам, які відповідно до законодавства мають право на пільги, в автоматичному режимі.

Для цього АТ «Ощадбанк» вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально.

Щомісяця до 18 числа «Ощадбанк» здійснюватиме переказ коштів на надавачів комунальних послуг та надсилатиме одержувачу субсидії і пільг смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги із зазначенням даних про наявний залишок платежу за кожним видом послуги.

Зазначену інформацію громадяни також можуть отримати на офіційному сайті банку https://www.oschadbank.ua в кабінеті субсидіанта (пільговіка), або в Контакт-центрі Ощадбанку за телефоном 0 800 21 08 00 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України).

Для того, щоб отримувати пільги у грошовій формі, пільговику потрібно до початку опалювального періоду (до 15 жовтня) подати заяву до органу соціального захисту населення, в якому він перебуває на обліку, та зазначити у ній виплатні реквізити. У разі неподання відповідної заяви у визначений термін, на період опалювального періоду пільговик користуватиметься пільгами у безготівковій формі. Якщо ж у цей час пільговик виявить бажання перейти на отримання пільг у грошовій формі, він має право подати відповідну заяву до органів соцзахисту до 15 травня.

Виплата пільги у грошовій готівковій формі буде здійснюватися з початку опалювального (неопалювального) сезону шляхом перерахування органом соціального захисту населення коштів на рахунок пільговика, відкритий в установі уповноваженого банку, або через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта».

Пільговики, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої надавачам комунальних послуг або виплаченої таким пільговикам готівкою. У разі отримання від надавачів комунальних послуг інформації про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати послуг (внесків/платежів), сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн), у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, виплата пільги з наступного опалювального (неопалювального) сезону буде здійснюватися у грошовій безготівковій формі.

Зазначимо, що за отриманням інформації про будь-які питання, пов’язані з нарахуванням пільги, пільговики повинні звертатися до органів соціального захисту населення за місцем перебування на обліку.

За отриманням інформації про спожиті послуги, нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати) пільговики звертаються до підприємств-надавачів комунальних послуг.

За отриманням інформації про операції, здійснені за обліковим записом пільговика щодо перерахування коштів надавачам комунальних послуг, пільговики звертаються до АТ «Ощадбанк». Інформація надається в порядку, визначеному АТ «Ощадбанк».

 

 

Всі новини →