Головна | Новини | Регуляторна діяльність | УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 | Оголошення |
31/07/2019
Державна служба зайнятості активно розвиває нові сервіси та змінює підходи в обслуговуванні клієнтів.
З початку 2019 року стартувала нова ініціатива Державної служби зайнятості України – впровадження Інституту кар’єрного радника, яка стала першим етапом змін служби, як провайдера послуг на ринку праці.
В рамках запровадження новітніх сервісів та з метою поглибленого відпрацювання функцій реєстратора та кар’єрного радника директор Миколаївської районної філії Олександр Ткачук продовжує особисто здійснює прийоми громадян.
Проведення прийомів поєднується з обміном професійним досвідом з фахівцями філії щодо техніки проведення прийомів та особливостей спілкування з відвідувачами.
В службу зайнятості поряд з людьми, які активно шукають роботу, звертається категорія людей у яких на першому місці не робота, а фінансова підтримка держави. Є серед клієнтів служби особи віком за п’ятдесят років які не вірять, що десь знадобляться, як працівники або ті, які втратили надію самі знайти роботу і хочуть, щоб їм допомогли.
Основним завданням реєстратора та кар’єрного радника є виявлення відношення людини до тієї чи іншої групи клієнтів служби зайнятості та надання їй допомоги в залежності від потреб, які змусили людину завітати до центру зайнятості.