Головна | Новини | Регуляторна діяльність | УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 | Оголошення |
10/01/2019
Мінсоцполітики наказом від 23.11.2018 р. № 1763 затвердило нову форму Інформації про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (їх перелік наведено в ст. 14 Закону про зайнятість). Цим же наказом внесено зміни до Порядку її заповнення та подання.
Хто і кому має надавати такий Звіт?
Як очевидно із назви Порядку надання роботодавцями державній службі зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, цей звіт подають:
• лише роботодавці;
• до Держслужби зайнятості за юридичною адресою роботодавця.
При цьому в оновленому Порядку зазначається, що роботодавці — це підприємства, установи, організації з чисельністю штатних працівників від 8 осіб. Тобто на фізосіб-роботодавців обов’язок надання такої Інформації не поширюється!
Коли вперше звітувати за новою формою?
Зверніть увагу! Наказ № 1763 опубліковано 8 січня у «Офіційному віснику України» № 3/2019, тому звітувати за новою формою та правилами потрібно вже за 2018 рік, не пізніше 1 лютого 2019 року.
Що і для кого змінюється?
Відповідно до внесених змін у визначення квоти та нову форму звіту, підприємства з чисельністю штатних працівників від 8 до 20 осіб також мають подавати до Держслужби зайнятості інформацію про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Тож у разі опублікування Наказу № 1763 у січні 2019 року, такі підприємства мають відзвітувати вперше за 2018 рік.
Звертаємо увагу! Що з 1 січня 2018 року почала діяти частина друга ст. 14 Закону про зайнятість населення. За нею для працевлаштування осіб, яким залишилося 10 і менше років, підприємствам з чисельністю штатних працівників від 8 до 20 осіб встановлюється квота у розмірі не менше однієї особи у середньообліковій чисельності штатних працівників.