Головна Новини Регуляторна діяльність УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 Оголошення

Управління Державної казначейської служби України у Миколаївському районі Миколаївської області

 

До уваги

розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Миколаївського району Миколаївської області! 

З 12.02.2021 року набрали чинності зміни до наказу МФУ № 758! Змінилися форми бланків (і номери додатків)!

Відповідно до Бюджетного кодексу України, Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 20 серпня 2014 року N 375, Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року N 55.

Наказом Міністерства фінансів України 15 січня 2021 року N 12 Затверджено Зміни до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22 червня 2012 року N 758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 липня 2012 року.

 

 

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!

Опубліковано 09 січня 2021 року

Казначейство інформує, що реквізити рахунків для сплати до бюджету податків, зборів, інших платежів, які перевідкриті у зв’язку з адміністративно-територіальною реформою в Україні та діють з 01.01.2021, розміщені в актуальному стані на:

Інформація в зазначених рубриках щоденно оновлюється в частині довідкритих рахунків відповідно до інформації органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Звертаємо увагу, що реквізити рахунків, відкритих платникам в системі електронного адміністрування ПДВ та в системі електронного адміністрування пального та спирту етилового, з 01.01.2021 не змінились.

 

 

Про надання мережі на 2021 рік

 

Управління Державної казначейської служби України у Миколаївському районі Миколаївської області повідомляє що згідно ПОРЯДКУ
казначейського обслуговування державного бюджету за витратами затвердженого Наказом Міністерства фінансів України
24.12.2012 № 1407

2.2. Розпорядники нижчого рівня (обласний рівень) подають мережу у територіальному розрізі (місто, район) Головним управлінням Казначейства, районні державні адміністрації - відповідним управлінням (відділенням) Казначейства за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку на паперових та електронних носіях інформації не пізніше ніж за десять днів до початку бюджетного періоду. Головні управління Казначейства (управління (відділення) Казначейства) перевіряють подану інформацію на відповідність встановленим вимогам щодо складання мережі, даним Єдиного реєстру (код розпорядника (одержувача) бюджетних коштів за Єдиним реєстром, код за ЄДРПОУ, повне та скорочене (за наявності) найменування, статус установи (розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), код та найменування органу Казначейства) та вносять до єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету, про що на документі ставиться відбиток штампа за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку.

Та ПОРЯДКУ казначейського обслуговування місцевих бюджетів затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 23.08.2012 № 938

4.19. Головний розпорядник не пізніше ніж за п'ятнадцять днів до початку бюджетного періоду, розпорядник нижчого рівня не пізніше ніж за десять днів до початку бюджетного періоду подають відповідному органу Казначейства мережу (реєстр змін до мережі) на паперових та електронних носіях інформації з урахуванням особливостей складання мережі, визначених у пункті 4.3 цієї глави.

 

 

 

 

До уваги

розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

 Миколаївського району!

Управління Державної казначейської служби України у Миколаївському районі Миколаївської  області  доводить до Вашого відома,  що задля забезпечення організації своєчасного та достовірного відображення в бухгалтерському обліку всіх операцій з виконання бюджетів, а також отримання звітності розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, беручи до уваги закінчення бюджетного року, необхідно посилити контроль за своєчасністю подачі фінансової та бюджетної звітності до Управління через систему подання електронної звітності АС «Є-Звітність», а також достовірностіданих в ній.

Наголошуємо про важливість контролю за довідниками мережі фінансової та бюджетної звітності всистеміподання електронної звітності АС «Є-Звітність», адже якщо дата закриття мережі буде налаштована раніше ніж дата подання звітності, буде просто неможливо створити форми звітності за відповідними КПК. Одночасно з цим, посилити контроль за термінами дії електронних ключів підписувачів звітності, так як показала практика, що термін їх дії спливає у самий  непідходящий момент, коли і без того строки подачі звітності спливають.

Вкотре нагадуємо, що усі строки подання фінансової та бюджетної звітності, заздалегідь проставляються в системі подання електронної звітності АС «Є-Звітність», в якій кожний розпорядник (одержувач) бюджетних коштів має змогу завчасно перевірити кінцеву дату подання звітності, не порушуючи бюджетного законодавства в частині своєчасності подачі фінансової та бюджетної звітності до Управління.

Усі питання, що виникають стосовно функціонування системиподання електронної звітностіАС «Є-Звітність», насамперед в частині створення, підписання та відправки звітності, просимо оперативно вирішувати в робочому порядку з працівниками Управління.  

 

Регламент роботи системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство»

ДО УВАГИ КЛІЄНТІВ КАЗНАЧЕЙСТВА!!!

З 3 серпня 2020 року набуває чинності Регламент роботи системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство», затверджений наказом ДКСУ від 20.07.2020 № 189.

Відповідно до Регламенту роботи в цілодобовому  режимі здійснюється:

- формування, візування та відправка електронних документів користувачами (клієнтами) у програмно-технічному комплексі «Клієнт казначейства – Казначейство»;

- перегляд користувачами (клієнтами) інформації про проходження електронних документів, інформації щодо руху коштів на рахунках, формування та друк документів, виписок з рахунків клієнтів.

Електронні документи клієнтів приймаються Казначейством у робочі дні  з понеділка по четвер з 9:00 до 16:30 та у п’ятницю - 9:00 до 16:00 (у передсвятковий день скорочується на 1 годину).

 

 

Про запровадження

нового Плану рахунків

 

27.12.2019 р.

 

          Управління Державної казначейської служби України у Миколаївському районі Миколаївської області  повідомляє, що з метою реалізації реформи бухгалтерського обліку та звітності в державному секторі, реформування системи електронних платежів та централізації інформаційних ресурсів казначейства з 01.01.2020 органами казначейства здійснюється:

-         перехід на ведення бухгалтерського обліку про виконання бюджетів на План рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджений наказом Міністерства фінансів України  від 31.12.2013 №1203 (далі – новий План рахунків);

-         запровадження міжнародного номеру банківського рахунку IBAN відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 N 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні»;

-         перехід на централізовану модель здійснення видатків місцевих бюджетів.

 

В рамках зазначених заходів будуть перевідкриті рахунки всім клієнтам казначейства на МФО 820172 за новими балансовими рахунками у стандарті IBAN. Відповідно, МФО 826013 Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області ліквідується з 01.01.2020.

          Діючі балансові рахунки відповідають балансовим рахункам нового Плану рахунків наступним чином:

 

Діючі балансові рахунки

Відповідні балансові рахунки за новим Планом рахунків

Назва рахунку

1

2

3

3113, 3123

3133

«Кошти від повернення бюджетних кредитів, наданих за рахунок державного бюджету»

3125

3132

Надходження до державного бюджету власних надходжень бюджетних установ

3142, 3152

3241

Кошти місцевих бюджетів

 

1

2

3

3143, 3153

3143

Кошти від повернення бюджетних кредитів, наданих за рахунок місцевих бюджетів

3155

3142

Надходження до місцевих бюджетів власних надходжень бюджетних установ

3521, 3522

3431

Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами державного бюджету

3523, 3524

3432

Рахунки одержувачів коштів за коштами державного бюджету

3531, 3532

3440

Особові рахунки розпорядників за коштами, отриманими із місцевих бюджетів

3541, 3542

3442

Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами місцевих бюджетів

3543, 3544

3443

Рахунки одержувачів за коштами місцевих бюджетів

3545, 3546

3444

Рахунки для обліку операцій з міжбюджетними трансфертами за коштами місцевих бюджетів

3711

3551

Інші рахунки розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

3712

3553

Рахунки інших клієнтів казначейства

3717

3554

Рахунки державних цільових фондів

3718

3555

Рахунки для зарахування коштів від приватизації майна

3719

3556

Рахунки для зарахування єдиного соціального внеску

3731, 3732, 3733

3552

Депозитні рахунки розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

       Запровадження міжнародного номеру банківського рахунку IBAN – це перехід на стандарт, за яким здійснюють кодування банківських рахунків за єдиними міжнародними правилами, що означає заміну комбінацій із коду МФО банку + номер розрахункового рахунка на міжнародний формат рахунка, який матиме 29 символів (літери та цифри):

UA NN 820172 0344220001234567890, де

перші два знаки (літерні) це код країни;

3,4 знаки – контрольне число;

5-10 знаки – код МФО банку;

11-29 знаки номер рахунку (довжину рахунку в 18 символів,  а перед ним проставлять нуль).

      З метою забезпечення переходу на новий План рахунків необхідно надати заяви на закриття діючих та відкриття нових рахунків, відповідно до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 №758.

       Також наголошуємо, що з 01.01.2020 зміняться реквізити аналітичних рахунків для зарахування до бюджетів податків, зборів, платежів та сплати єдиного соціального внеску. Для отримання інформації щодо реквізитів зазначених рахунків необхідно звернутись до податкової служби та інших контролюючих органів.

 

Дотримання бюджетного законодавства в частині оформлення Картки із зразками підписів і відбитка печатки

 

Шановні розпорядники та отримувачі бюджетних коштів!

У зв’язку з великою кількістю недоліків під час оформлення Карток із зразками підписів і відбитка печатки, просимо дотримуватись бюджетного законодавства і оформлювати документи, що включаються до справи з юридичного оформлення клієнтів казначейства виключно згідно Наказу Міністерства фінансів України від 22.06.2012 року № 758 «Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України»

     Управління Державної казначейської служби України, при наявності недоліків в оформленні Карток із зразками підписів і відбитка печатки, а також при наданні недостовірної інформації в даних документах зобов’язане надавати Попередження про неналежне виконання бюджетного законодавстваз вимогою усунути порушення та надати письмове пояснення.

Управління Державної казначейської служби України у Миколаївському районі Миколаївської області завжди готове надати необхідні консультації, щодо оформленнядокументи, що включаються до справи з юридичного оформлення клієнтів казначейства

 

«Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації» від 14.05.2019 р. № 35)

09 вересня, 2019

Наказ, що коментується, набрав чинності 23.07.2019 р. І вже із серпня 2019 року деякі розпорядники бюджетних коштів зіткнулись з відмовою органів Казначейства «пропускати» платежі на оплату послуг доступу до мережі Інтернет, на ремонт та придбавання комп’ютерної техніки і обладнання без наявного погодження бюджетної програми, відповідно до якої проводяться ці платежі, з Державним агентством з питань електронного урядування (далі — Агентство

). Чому? Давайте розбиратись.

Історія питання

Коментований наказ — не перший документ у цій сфері. І якщо досі ви не чули про Національну програму інформатизації (далі — НПІ), то доведеться з нею познайомитись.

Історія питання починається ще з 1998 року і пов’язана з прийняттям Закону № 74/98

. Ним визначено основні засади формування та виконання НПІ, метою якої є розв’язання проблеми забезпечення інформаційних потреб та інформаційної підтримки соціально-економічної, екологічної, науково-технічної, оборонної, національно-культурної та іншої діяльності у сферах загальнодержавного значення.

Ключові моменти цього документу такі.

По-перше, складовими НПІ є її Концепція, а також сукупність державних програм з інформатизації, галузеві та регіональні програми і проекти інформатизації, програми та проекти інформатизації органів місцевого самоврядування (далі — ОМС) — ч. 2 ст. 2 Закону № 74/98.

По-друге, програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування держорганів, ОМС, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштіввиконуються як складові частини НПІ — ч. 5 ст. 2 Закону № 74/98.

Простіше кажучи, всі заходи органів держвлади, ОМС, їх структурних підрозділів, спрямовані на розвиток інформативного простору на підвідомчій території, як-то запровадження електронного документообігу, впровадження нових та підтримки існуючих інформаційних систем, придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування цих органів та інформування населення про їх діяльність, впровадження ефективних механізмів надання електронних адмінпослуг населенню та суб’єктам господарювання, використання комплексних систем захисту інформації, зменшення кількості комп’ютерних вірусів та хакерських атак, спрямованих на спотворення веб-сторінок тощо, якраз і є заходами інформатизації та мають відображатись у відповідній програмі на відповідному рівні.

По-третє, регіональні програми та проекти інформатизації розробляються місцевими органами виконавчої влади як складова частина НПІ та погоджуються з Генеральним державним замовником НПІ, яким наразі є Агентство. Це передбачено ст. 18 Закону № 74/98.

А програми та проекти інформатизації ОМС повинні відповідати НПІ, прийматися і виконуватися за погодженням із Агентством (ст. 19 Закону № 74/98, абз. 2 п. 10 Положення № 1352

).

Порядок погодження Агентство визначає самостійно.

ДО ВІДОМА. Погодження програм інформатизації стосується розпорядників коштів і державного, і місцевих бюджетів.

Але це ще не все.

Реєстрація зобов’язань За нормами ч. 1 ст. 48 БКУ

 розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. При цьому взяття бюджетних зобов’язань щодо завдань (проектів) НПІ здійснюється після їх погодження з Агентством. Підкреслимо, що ця норма міститься у БКУ з моменту його прийняття у 2010 році. Аналогічну за змістом вимогу (тобто погодження усіх програм) містив і п. 13 Положення № 1352.

Отже, питання зовсім не нове. Тож чому саме зараз виникають питання щодо платежів? Пояснимо далі.

Так, до серпня цього року деякі розпорядники не замислювалися про необхідністьпогодження відповідних програм. Річ у тому, що раніше визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації здійснювалось відповідно до Методики № 97

. Цей документ як ознаки належності програм до інформатизації визначав, наприклад, створення інформаційних баз, систем, сховищ, веб-порталів, запровадження електронного документообігу, проведення моніторингу.

Тож якщо ваша програма не мала конкретної назви — «програма інформатизації» та не містила конкретно визначених Методикою № 97 ознак, ви не створювали, не запроваджували і не проводили нічого з передбаченого нею, органи ДКСУ не вимагали для її фінансування погоджень з Агентством.

Що змінилося у 2019 році?

По-перше, законодавці дещо спростили процедуру погодження. Якщо раніше п. 13 Положення № 1352 вимагав погодження усіх програм, то постановою КМУ від 22.05.2019 р. № 440 (набрала чинності 04.06.2019 р.) до цієї норми внесено зміни. Так, відповідно до оновленого п. 13 Положення № 1352 взяття бюджетних зобов’язань за програмами інформатизації та здійснення оплати відбувається для закупівель:

  • вартістю понад 100 тис. грн — після погодження з Агентством;
  • вартістю до 100 тис. грн — шляхом повідомлення розпорядником Агентства за визначеною агентством процедурою.

По-друге, коментованим наказом затверджено нову Методику визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації (далі — Методика № 35). Відповідно до цього документа відтепер до програм сфери інформатизації належать всі програми, в межах яких розпорядниками бюджетних коштів планується здійснення заходів, а відповідно, і закупівель, що відповідають кодам Єдиного закупівельного словника

, наведеним у додатку до Методики № 35. А це і придбання та ремонт комп’ютерного обладнання, приладдя, його обслуговування, прокладання мереж, консультаційні послуги, проектування та наукові дослідження у сфері інформаційних систем, технологій та програмного забезпечення. Відтак, тепер ознаки програм інформатизації прив’язані до закупівель. І якщо держоргану чи ОМС необхідно заправити картридж принтера, відремонтувати комп’ютер чи підключитись до мережі Інтернет для забезпечення їх діяльності, для інформування про її результати, для обміну інформацією, то ці закупівлі належать до перелічених в додатку до Методики № 35. Отже програми, за якими фінансуються такі видатки, містять ознаки програм інформатизації і підлягають уточненню і погодженню з Агентством.

Тож наразі ДКСУ достатньо глянути на предмет закупівлі (предмет договору) при реєстрації зобов’язань і вже зрозуміло, чи належать дані видатки до сфери інформатизації та чи потрібне погодження Агентства. Тому Агентство в листі від 02.08.2019 р. № 1/04-1-1923, адресованому ДКСУ, попросило казначеїв проконтролювати це питання.

Що робити?

Отже, якщо ви закуповуєте щось із передбаченого додатком до Методики № 35, то після 23.07.2019 р. свої документи вам необхідно привести у відповідність до останніх змін у цій сфері.

По-перше, відповідним розпорядникам та уповноваженим органам слід переглянути галузеві, регіональні та місцеві програми на ознаки належності до інформатизації. Якщо такі є, затвердити відповідну програму саме інформатизації (наприклад, «Районна програма інформатизації», чи «Програма інформатизації міста N»).

По-друге, внести відповідні зміни до паспортів бюджетних програм. Наприклад, фінансування видатків на виконання Національної програми інформатизації з місцевих бюджетів здійснюється за кодом ТПКВКМБ 7520.

По-третє, погодити відповідні програми та видатки на фінансування їх заходів у порядку, визначеному Положенням № 1352 та Агентством.

ДО ВІДОМА. Листи можна надсилати як через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ), так і на електронну адресу npi2020@e.gov.ua, або у паперовому вигляді на адресу: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150. Згідно з даними, наведеними на сайті Агентства (www.e.gov.ua), ви можете зателефонувати до відділу формування та виконання Національної програми інформатизації за телефонами: (044)207-17-35 та (044)207-17-38.

Агентство з урахуванням норм Порядку № 1048

 залежно від вартості та процедури закупівлі напрацювало три види звернення розпорядників. Відповідну інформацію розміщено на сайті Агентства (Головна → Проекти → Національна програма інформатизації → Погодження НПІ).

Зокрема, для закупівлі:

  • вартістю до 100 тис. грн розпорядник бюджетних коштів надсилає повідомлення про намір укласти договір/укладення договору. Приклад листа-повідомлення також наводиться. Крім назви установи, слід вказати: дату, номер договору, ДК 021:2015, предмет закупівлі, вартість, контрагента. Відповіді на листи-повідомлення Агенство не надає.При цьому для реєстрації зобов’язань та оплати за договором в цьому випадку ДКСУ буде достатньо надати доказ відправлення Агентству відповідного повідомлення (наприклад, скріншот листа);

Перелік кодів Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що визначають належність завдань, проектів (робіт) до сфери інформатизації (Національної програми інформатизації)

  • вартістю понад 100 тис. грн, але меншою за визначені ст. 2 Закону № 922

 (200 тис. грн — для товарів/послуг, 1,5 млн грн — для робіт), розпорядник надсилає Агентству лист про погодження договору закупівлі. До листа додається витяг з річного плану та посилання на його розташування в мережі Інтернет, проект або копія договору з посиланням на його місце розташування в системі ProZorrо. Орієнтовний термін розгляду — 10 робочих днів.

  • вартістю, що перевищує 100 тис. грн та дорівнює або перевищує закупівельні межі (200 тис. грн — для товарів, послуг, 1,5 млн грн — для робіт), розпорядник також направляє листа про погодження та отримання експертного висновку щодо договору закупівлі. До листа додається витяг із річного плану та посилання на його місце розташування в мережі Інтернет, техніко-економічне обґрунтування проекту інформатизації, проект договору в складі тендерної документації з посиланням на місце розташування в системі ProZorrо. Термін розгляду звернення, що вимагає експертного висновку до 45 днів (п. 10 Порядку № 1048).

Втім, наразі за інформацією, розміщеною на сайті Агентства, передбачено єдиний порядок для погодження проектів, вартість який перевищує 100 тис. грн. тож це питання пропонуємо уточнити у спеціалістів Агентства.

Код CPV*

Опис

30200000-1

Комп’ютерне обладнання та приладдя

32400000-7 (крім 32440000-9)

Мережі

48000000-8

Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи

50300000-8

Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

До відома розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державного та місцевих бюджетів та інших клієнтів!

 

Щодо переведення на централізовану модель казначейського обслуговування небюджетних рахунків за балансовими рахунками 37 групи з 3 червня 2019 року

 

 

На виконання наказу Державної казначейської служби України № 151 від 17.05.2019 “Про організацію роботи самостійних структурних підрозділів Державної казначейської служби України та головних управлінь Державної казначейської служби України у процесі переходу на централізовану модель казначейського обслуговування небюджетних рахунків” в автоматизованому режимі на балансі Державної казначейської служби України  відкрито небюджетні рахунки клієнтів 37 групи з  відповідними параметрами на МФО 820172. Залишки коштів на відповідних рахунках 37 групи  (МФО 836014) будуть перенесені в автоматизованому режимі на нові рахунки (МФО 820172).

Нові рахунки 37 групи на МФО 820172 вступають в дію з 03.06.2019  року.

 

 

 

 

Управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області повідомляє, що 26.04.2019 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені» (далі - Порядок).

Звертаємо увагу, що пункт 2 цього наказу набирає чинності: • щодо повернення платежів належних державному бюджету - з першого числа четвертого місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування (орієнтовно 1-го серпня поточного року, якщо терміни не будуть змінені); • щодо повернення платежів належних місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами - з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування (орієнтовно 1-го листопада поточного року, якщо терміни не будуть змінені). У зв’язку з цим повідомляємо, що до набуття чинності зазначеного пункту Порядку органи казначейства здійснюють повернення помилково та/або надміру сплачених коштів до бюджету у порядку визначеному наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 №1146 (із змінами та доповненнями).

В свою чергу необхідно відмітити, що дія Порядку поширюється лише на повернення податків та зборів, які адмініструють органи податкової служби.

  Інформація за жовтень
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:33:11
27Kb Скачать скачать

Про запровадження СДО

 Одним із пріоритетних завдань є розвиток системи дистанційного обслуговування клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» (далі – СДО).

Кабінет Міністрів України розпорядженням від 15 листопада 2017 року №816-р «Деякі питання дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів» (далі - Розпорядження) визначило пріоритетним казначейське обслуговування через СДО. Згідно зазначеного розпорядження з 01.01.2018 на обслуговування через СДО переходять розпорядники (одержувачі) коштів державного бюджету, а з 01.04.2018 - розпорядники (одержувачі) коштів місцевих бюджетів.

ТОВ «УНІТІ-БАРС» (головний розробник автоматизованих систем для органів Казначейства), постійно отримує акумульовані проблемні питання, щодо функціонування програмного забезпечення СДО, вносять виправлення, реалізовують нові функції та можливості роботи програми. Важливим досягненням розробників СДО є реалізація роботи програми без використання Java-аплету.

 

  АНКЕТА клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування
Формат: RTF | Добавлен: 24/08/2020 18:41:07
101Kb Скачать скачать
  Договір про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство»
Формат: DOCX | Добавлен: 24/08/2020 18:41:07
36Kb Скачать скачать

Про запровадження нового механізму перерахування субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам

на надання пільг, субсидій та компенсацій

Управління Державної казначейської служби України у Миколаївському районі Миколаївської області повідомляє 

         Втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 р. № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій”.

Наказом Міністерства Фінансів України від 04.01.2018 №1 затверджено Порядок проведення органами Казначейства розрахунків, передбачених пунктом 8 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року N 256, та взаємодії учасників таких розрахунків.

         Цей Порядок визначає механізм проведення органами Державної казначейської служби розрахунків, передбачених пунктом 8 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року N 256, та взаємодії органів Казначейства, головних розпорядників коштів місцевих бюджетів та суб'єктів господарювання - учасників таких розрахунків у частині проведення видатків місцевих бюджетів, передбачених на надання пільг та житлових субсидій населенню для оплати електроенергії, природного газу (в тому числі послуг з транспортування, розподілу та постачання), послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот (далі - пільги та житлові субсидії населенню).

         Постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2017 р. № 951, внесено зміни до Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2002 р. № 256.


Телефонний довідник

Рахунок для зарахування до спеціального фонду місцевих бюджетів власних надходжень бюджетних установ

 

 

Відповідно до наказу Державної казначейської служби України від 18 грудня 2015 року N 371 «Про затвердження Змін до деяких наказів» та з метою удосконалення порядку відображення операцій по власним надходженням бюджетних установ у бухгалтерському обліку про виконання місцевих бюджетів та на виконання Порядку обслуговування коштів місцевих бюджетів у частині бюджету розвитку та власних надходжень бюджетних установ в установах банків державного сектору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.05.2015 N 378 та здійснення контролю за використанням власних надходжень, затверджено  Зміни до Плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів затвердженого наказом Державного казначейства України від 28 листопада 2000 року N 119 (зі змінами).

клас, розділ 31 "Кошти бюджетів" група 315 "Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки" доповнено новим рахунком

"3155 П Рахунок для зарахування до спеціального фонду місцевих бюджетів власних надходжень бюджетних установ

Призначення рахунку: для обліку власних надходжень бюджетних установ, які згідно із законодавством зараховуються до спеціального фонду місцевих бюджетів та направляються на спеціальні видатки

За кредитом рахунку проводиться зарахування сум власних надходжень бюджетних установ згідно з законодавством та бюджетною класифікацією доходів

За дебетом рахунку рахунком протягом року проводяться суми зайво внесених, надмірно сплачених тощо платежів та щоденно акумулюються кошти спеціального фонду місцевих бюджетів у кореспонденції з рахунком 3542 "Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами спеціального фонду місцевого бюджету.

Станом на 01.03.2016 року рахунки за балансовим 3155 відкритий по усім установам місцевого бюджету Миколаївського району.

 

03.03.2016

 

 

Перерахування залишку коштів у зв´язку з зміною реквізитів

Управління Державної казначейської служби України у Миколаївському районі Миколаївської області (далі — Управління) з метою удосконалення казначейського обслуговування бюджетних коштів, відповідно до пріоритетних напрямків роботи здійснюються заходи щодо централізації баз даних державного бюджету за видатками. Проект централізації Державного бюджету передбачає закриття рахунків 35 групи та рахунків за балансовими 3125, відкритих на МФО Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області, та відкриття відповідних рахунків в межах МФО центрального апарату Казначейства.
Особливу увагу клієнтів звертаємо на необхідність надання до Управління у найкоротші терміни після зміни реквізитів рахунків, переліку рахунків (додаток 9 до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України(далі - Порядок), якими можуть розпоряджатися зазначені у картці у відповідності до вимог Порядку.
У разі наявності залишків коштів на спеціальних реєстраційних рахунках клієнтів, після відкриття рахунків з новими реквізитами, клієнтам необхідно надати платіжні доручення на перерахування зазначеного залишку коштів з призначенням платежу: “Перерахування залишку коштів у зв´язку з зміною реквізитів”.
Номери нових рахунків буде повідомлено додатково!!!

  ДО УВАГИ ГОЛОВНИХ БУХГАЛТЕРІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ!
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:05
33Kb Скачать скачать
  ЗДІЙСНЕННЯ ПЛАТЕЖІВ ОРГАНАМИ КАЗНАЧЕЙСТВА
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:40:51
27Kb Скачать скачать
  • Національне агентство з питань запобігання корупції
  • НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ при ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ