Головна Новини Регуляторна діяльність УВАГА! КОРОНАВІРУС! COVID-19 Оголошення

Миколаївська ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області

  Нові розрахункові рахунки
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:10
35Kb Скачать скачать
  Розміри податків для ФОП у 2020 році
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:10
47Kb Скачать скачать
  Новий сервіс автоматичного повернення помилково сплачених сум
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:10
39Kb Скачать скачать
  Стартувала деклараційна кампанія 2020
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:10
40Kb Скачать скачать

ЩО ОЗНАЧАЄ ПОНЯТТЯ «ПОДАТКОВА ЗНИЖКА»

ТА ЯК НЕЮ СКОРИСТАТИСЯ

Відповідно до п. 14.1.170 Податкового кодексу України ПОДАТКОВА ЗНИЖКА – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати.

Тобто, сума оподатковуваного доходу фізичної особи може бути зменшена на суму податкової знижки, що призведе до зниження суми податку на доходи фізичних осіб. До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку документально підтверджені витрати.

 Навчання, іпотечний кредит, покупка житла, внески до приватного пенсійного фонду. За все це повертаються  гроші.

ГОЛОВНІ УМОВИ ОТРИМАННЯ ПОДАТКОВОЇ ЗНИЖКИ

  • українське громадянство та/або місце постійного проживання в Україні та визнання такої особи резидентом України згідно з п.п.14.1.213 Податкового Кодексу України;
  • офіційно задекларовані доходи у вигляді заробітної плати (приватні підприємці такого права не мають, фізична особа – підприємець має право на отримання податкової знижки тільки якщо вона є найманим працівником і має дохід у вигляді заробітної плати від роботодавця);
  • відповідні платіжні та розрахункові документи- квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, копії договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). 

СТРОКИ ПОДАННЯ ПОДАТКОВОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ

Податкова   декларація подається до податкового органу, в якому платник податку перебуває на обліку, до 1 травня наступного за звітним року (п.49.1 та п.49.18.4 Податкового кодексу України), тобто до 01 травня 2019 р. за результатами 2018 року;

Якщо нарахування податкової знижки являється єдиною підставою для заповнення Декларації, то така Декларація має бути подана до відповідного податкового органу до 31 грудня року, наступного за звітним, тобто до 31 грудня 2019 р. за результатами 2018 року (згідно п.п.166.1.1. Податкового Кодексу України).

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Податковий орган зобов’язаний прийняти податкову декларацію, подану платником податку. Згідно з п. 49 Податкового кодексу України відмова у прийнятті поданої декларації оформлюється податковим органом виключно у письмовому вигляді.

Якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.166.4.3 Податкового кодексу України).

Сума коштів зараховується на банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, визначену у декларації протягом 60 календарних днів від дати отримання такої декларації (п.179.8 Податкового кодексу України).

Декларування доходів від продажу сільськогосподарської

продукції  одноосібниками

 

Статтею 67 Конституції України, встановлено, що кожен громадянин зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Усі громадяни щорічно подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом. Подання декларації громадян – це не лише конституційний обов’язок кожного, а й можливість добровільної сплати податків, від рівня яких залежить стан місцевих бюджетів, соціально – культурний розвиток громади та добробут самих громадян.

 Доходи, відповідно до пп. 14.1.56 ст. 14 Податкового кодексу України, це загальна сума доходу платника податку від усіх видів діяльності, отриманого протягом звітного періоду в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах як на території України так і за її межами. Відповідно пп.163.1.1 п.163.1 ст.163 Податкового кодексу України об’єктом оподаткування платників податку на доходи фізичних осіб є місячний (річний) оподатковуваний дохід.

База оподаткування визначається відповідно до ст.164 Податкового кодексу та згідно п.164.1 ст.164 визначено, що базою оподаткування є загальний оподаткований дохід. Загальний оподатковуваний дохід – будь-який дохід, який підлягає оподаткуванню, нарахований (виплачений, наданий) на користь платника податку протягом звітного податкового періоду. Згідно п.164.3 ст.164 Податкового кодексу при визначені бази оподаткування враховуються всі доходи платника податку, отримані ним як у грошовій, так і не грошовій формі.

 Не включаються до складу загального місячного оподатковуваного доходу та не надають до податкової декларації про майновий стан згідно п. п.165.1.24. ст.165 Податкового кодексу України громадяни, які отримали доход від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, зібрана, оброблена та перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. Якщо розмір земельних ділянок, перевищує 2 гектари, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок, зазначених в абзацах другому та третьому цього підпункту. Оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки.
Довідка видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п’яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.         

Форма довідки встановлюється у порядку, визначеному статтею 46 цього Кодексу для податкових декларацій. Ставка податку встановлена, згідно п.167.1 ст.167 Податкового кодексу у розмірі 18 відсотків бази оподаткування.
Кожен громадянин, як визначено п.176.1 ст.176 Податкового кодексу зобов’язаний:

 а) вести облік доходів і витрат в обсягах, необхідних для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу, у разі якщо такий платник податку зобов'язаний відповідно до цього розділу подавати декларацію або має право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку. Форми такого обліку та порядок його ведення визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику. До декларації про майновий стан і доходи включаються виключно витрати, які підтверджені документами первинного обліку, які повинні зберігатися протягом строку давності (1095 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації).
    

   Для платників створені максимально зручні умови для подання податкової звітності платниками до Миколаївської ДПІ Очаківського управління , яка працює у штатному режимі та за необхідності забезпечується надання усім бажаючим консультацій та роз’яснень щодо заповнення звітності. Нагадуємо, що платники податків можуть скористатися сервісом електронного декларування. Подача звітності в електронному вигляді позбавляє декларанта необхідності відвідування органів доходів і зборів. Для того, щоб скористатися можливостями сервісу платникам потрібно мати відповідне програмне забезпечення та електронний цифровий підпис, що безкоштовно надається акредитованим центром сертифікації ключів (адреса: вулиця Потьомкінська, 24, Миколаїв).

 

 Заздалегідь завдячуємо за розуміння, солідарність та співпрацю.

 

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

ГУ ДФС у Миколаївській області

 

Офіційне працевлаштування – захист соціальних інтересів громадян

17.10.2018

 

Миколаївська ДПІ Очаківського управління ГУ ДФС в Миколаївській області повідомляє, що заходам з детінізації ринку праці та боротьбі з виплатою заробітної плати «в конвертах» сьогодні приділяється значна увага. Адже нелегальна праця знижує доходи місцевих бюджетів, бюджетів Пенсійного фонду та фондів соціального страхування. Наслідком «тіньової» зайнятості є також погіршення бізнес-середовища та інвестиційного клімату через формування недобросовісної конкуренції.

Нелегальне працевлаштування має негативні наслідки й для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, - права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Громадяни також втрачають пенсійний стаж та можливість отримання державної допомоги у разі втрати роботи.

Неофіційно працевлаштована особа позбавлена законодавчого захисту та повністю залежить від роботодавця та його дій по відношенню до працівників. Офіційно ж оформлені трудові відносини надають можливість громадянам відстоювати свої права у судах у разі конфлікту з роботодавцем.

Виявлення порушників податкового законодавства в частині виплати заробітної плати – один з кроків захисту інтересів працівників. Також значна увага надається проведенню роз’яснювальної роботи серед роботодавців для забезпечення підвищення рівня заробітної плати найманих працівників.

Крім того, відомості про виявлені порушення трудового законодавства та законодавства про працю фіскальною службою передаються до органів Держпраці для застосування санкцій.

Про факти порушень податкового законодавства з боку роботодавців громадяни можуть повідомити на  «гарячу лінію» ДФС за телефоном 0800-501-007.

 

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

ГУ ДФС у Миколаївській області

 

Спрощення процедури реєстрації та застосування РРО

23.10.2018

 

Миколаївська ДПІ Очаківського управління ГУ ДФС в Миколаївській області повідомляє, що з  01 жовтня набрав чинності наказ Міністерства фінансів України щодо зміни до порядків реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та книг обліку розрахункових операцій.

Новації передбачають спрощення процедури реєстрації та застосування РРО.  Так, платник матиме можливість здійснювати реєстрацію РРО на підставі однієї заяви (за спрощеною формою) без додатків, яка може бути подана до контролюючого органу у паперовій або електронній формі. Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС здійснюватиметься засобами інформаційної системи фіскальної служби.

Для впровадження таких спрощень ДФС буде створено та здійснено супровід двох нових реєстрів - Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.

Зміни, внесені наказом, набувають чинності у два етапи.

Так, з 1 жовтня:

- здійснюється за спрощеним порядком ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО)/журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти. Суб’єкту господарювання вже не потрібно підклеювати щоденні фіскальні звітні чеки (z-звіти) та вести облік ремонтів;

- щоденні фіскальні звітні чеки (щоденні z-звіти) зберігатимуться в електронній формі;

- реєстрація, застосування (зберігання) книги ОРО на РРО, розрахункової книжки (РК) здійснюватиметься за бажанням суб’єкта господарювання у разі прийняття ним рішення про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється ним до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії;

- перереєстрація РРО/книг ОРО у разі зміни даних щодо суб’єктів господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні/книзі ОРО та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо, здійснюватиметься на підставі заяви без додатків;

- суб’єктам господарювання та їх представникам, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, забороняється здійснювати валютно-обмінні операції у пунктах обміну валюти в разі виходу з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії.

 Решта змін, передбачених наказом, набуває чинності після набрання чинності наказу про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО. У ньому, зокрема, мова йде про:

- реєстрацію РРО, книги ОРО на підставі однієї заяви про реєстрацію РРО  без додатків, у т.ч. поданої в електронній формі;

- обмін документами між ДФС та ЦСО у вигляді електронних повідомлень щодо резервування фіскального номера РРО, опломбування РРО, укладання договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, а також акта введення в експлуатацію РРО;

- надання права підпису реєстраційної заяви, заяви про реєстрацію книги ОРО та журналу про використання РРО отримання реєстраційних документів представнику суб’єкта господарювання;

- оновлені спрощені форми документів, які передбачені Змінами

 

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

ГУ ДФС у Миколаївській області

                                               Нова форма для подання запиту на отримання публічної інформації


04.07.2018

                    Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ повідомляє , що удосконалено та  затверджено нову форму для подання запиту на отримання публічної інформації , що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби. Зокрема, передбачено можливість обрання запитувачем способу отримання інформації (документів) на запит на отримання публічної інформації шляхом проставлення у такому запиті відмітки «ознайомлення з документами в спеціальному місці розпорядника інформації».

Відповідний наказ Міністерства фінансів України від 04.05.2018 № 468 «Про затвердження Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації та Форми для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби» набрав чинності  26.06.2018.

Також наказом визначається порядок відшкодування витрат на копіювання та/або друк документів, що надаються за запитом на отримання публічної інформації, розпорядником якої є органи Державної фіскальної служби.

Так, орган ДФС надає за вимогою запитувача 10 перших сторінок документа безкоштовно одночасно з повідомленням про необхідність відшкодування витрат на виготовлення копій решти документів, крім документів, якщо вони надаються на вимогу запитувачу виключно на електронну пошту.

Крім того передбачено, що дія цього наказу не поширюється на відносини у сфері звернень громадян та адвокатських запитів, які регулюються Законом України «Про звернення громадян» та Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» відповідно.

Також наказом закріплено електронну адресу, на яку до ДФС направляється запит на отримання публічної інформації: publicinfo@sfs.gov.ua, яка на сьогодні функціонує відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

ГУ ДФС у Миколаївській області

                           

Податок на нерухомість

 

26.06.2018

        

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ повыдомляє , що до 1 липня поточного року громадянам будуть надіслані податкові повідомлення-рішення із зазначеною до сплати сумою податку на нерухомість. Одночасно з повідомленням надійде і квитанція з платіжними реквізитами для сплати податку, яку необхідно оплатити протягом 60 днів з дня отримання.

У цьому році платники сплачують за нерухомість за звітний 2017 рік за ставками і пільгами, які були визначені у цей період. Податок нараховується на загальну площу об’єкта житлової та нежитлової нерухомості.

Прийняття рішень щодо ставок та пільг при оподаткуванні нерухомості відноситься до повноважень місцевих радам, оскільки цей податок надходить до місцевих бюджетів. Водночас, законодавчо для платників визначені мінімальні пільгові площі неоподатковуваного майна. Так,  для квартир це – 60 кв метрів незалежно від їх кількості, житлових будинків – 120 кв метрів, різних типів нерухомості (будинок та квартира) ­– 180 кв метрів.

Місцеві ради можуть встановлювати додаткові пільги. Однак, пільги з податку на нерухомість для фізичних осіб не застосовуються у випадку, коли площа нерухомості перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановлений Податковим кодексом.

Пільгова площа квартир не може бути більше 300 квадратних метрів, будинків – 600 квадратних метрів. Також не поширюються пільги на об’єкти, які використовуються власниками з метою отримання прибутку: для здачі в оренду, ведення підприємницької діяльності.

Станом на 20 червня поточного року, в місцеві бюджети надійшло понад 28,1тис. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, від фізичних осіб. У минулому році на цю дату показник був значно меншим – близько 20,1 тис. гривень.

Збільшення надходжень значною мірою відбувається за рахунок розширення інформації про об’єкти нерухомості, необхідної для розрахунку податку, отриманої як від органів державної реєстрації прав на нерухоме майно, так і від громадян за результатами звірок даних.  Також покращилася платіжна дисципліна самих платників податку.

 

 

Удосконалено порядок формування плану-графіка проведення документальних перевірок платників

 

19.06.2018

Миколаївське відділення ООДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області Миколаївське відділення ООДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області доводить до відома платників податків, що наказом Міністерства фінансів України від 26.03.2018 №386, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.04.2018 за №465/31917, внесено зміни до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

Наказ №386 опубліковано в «Офіційному віснику України» №41 від 29.05.2018.

Внесеними змінами вдосконалено процедури формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, оновлено перелік критеріїв ризику від провадження діяльності платників податків та поділ їх за ступенями.

Зокрема, до переліку критеріїв ризику для платників податків — юридичних осіб включено 28 нових критеріїв.

Так, у оновленому Порядку для платників податків — юридичних осіб визначено 69 критеріїв ризику несплати податків, у тому числі 21 — високого ступеня ризику, 20 — середнього та 7 — незначного. Для банківських установ — 25, небанківських установ — 29, постійних представництв та представництв нерезидентів — 16, суб’єктів господарювання — учасників ЗЕД — 21, платників податків – фізичних осіб — 27, платників податків — юридичних осіб з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб та ЄСВ — 21.

Використання зазначених критеріїв дозволяє задіяти механізм першочергового реагування на ті підприємства, щодо яких існує велика вірогідність недоплати або приховування об’єкта оподаткування.

  рахунки державного бюджету
Формат: XLS | Добавлен: 24/08/2020 18:41:07
55Kb Скачать скачать
  Рахунки місцевого бюджету
Формат: XLS | Добавлен: 24/08/2020 18:41:07
94Kb Скачать скачать

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

ГУ ДФС у Миколаївській області

            

До уваги платників податку

на додану вартість!

23.05.2018

 

 

Миколаївське відділення ООДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє, що з метою уникнення випадків некоректного заповнення скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі – Скарга) та забезпечення успішної її реєстрації, пропонуємо звернути увагу на зразок заповнення такої Скарги, що відповідно до вимог Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 21.02.2018 №117, подається  в електронному вигляді. 

Звертаємо увагу, що підтвердженням реєстрації в ДФС Скарги є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідної скарги. 

Створення та надсилання Скарги за формою J(F)1313201 забезпечено через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування Скарги платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту). 

До Скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)136010. Кожен документ, що додається до Скарги, надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.


Керівництво, графіки прийому
Телефонний довідник
Загальні відомості
Нормативно-правова база
Новини, оголошення

  декларування доходів
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:04
186Kb Скачать скачать
  електроний кабінет
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:04
183Kb Скачать скачать
  Загальна інформація по рентним платежам
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:04
188Kb Скачать скачать
  оновлені інформації звітів
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:04
176Kb Скачать скачать
  податковий календар на лютий
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:04
183Kb Скачать скачать
  протидії корупції
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:04
180Kb Скачать скачать
  розмір ставок
Формат: DOC | Добавлен: 24/08/2020 18:41:04
223Kb Скачать скачать

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

ГУ ДФС у Миколаївській області
                             

Сервіс з подання скарги на рішення комісій щодо

відмови у реєстрації податкових накладних

 

         25.04.2018

  Державна фіскальна служба запровадила новий сервіс – подання скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі – Скарга) в електронному вигляді.

Створити та надіслати Скаргу а також заяву про відмову від поданої скарги (далі – Заява) платник має змогу через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Також для формування Скарги або Заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Так, Скарга направляється за формою J(F)1313201. До Скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)1360102. Кожен документ, що додається до Скарги надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.

У разі відкликання Скарги до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг, платник податків має право подати Заяву за формою J(F)1313301.

Електронні формати Скарги та Заяви розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

                         Загальнодоступний інформаційно-довідковим ресурс ДФС

 18.07.2018

Миколаївське відділення ООДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області пропонує платникам податків користуватись загальнодоступним інформаціно-довідковим ресурсом (ЗІР) , що дає можливість самостійно у зручний для себе час отримали необхідну інформацію за допомогою цього електронного сервісу ДФС.

На сьогоднішній день у ЗІР функціонують 13 розділів, серед яких:

- «Запитання-відповіді з Бази знань»,

- «Необхідно знати»,

- «Актуальні запитання»,

- «Останні зміни в законодавстві»,

- «Інтерактивна мапа»,

- «Ставки податків та зборів»,

- «Інформація з питань митної справи» тощо.

Користувачам ресурсу мають змогу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних, місцевих податків і зборів та єдиного внеску, а також оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.

Крім того, для користувачів ресурсу в тестовому режимі працює система фіксації задоволеності платників податків інформаційно-довідковими послугами, яка дає можливість оцінити якість уніфікованих відповідей, розміщених у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань». 

Також користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру ДФС, а саме: у розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з автовідповідачем Контакт-центру ДФС.

Нагадуємо, що інформація, розміщена в ЗІР, щоденно актуалізується. Доступ до інформації обмежень не має.

Скористатись ЗІР можна через офіційний веб-портал ДФС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс») або безпосередньо через пошукову систему в Інтернет мережі, зазначивши назву ресурсу (докладно про користування ЗІР у розділі «Про ресурс»).